Wednesday 1 June 2016

NEW HOME

Assalamualaikum...


hari ni dh genap seminggu aku dowk umah.. hurmmm fyp still xdk perubahan.. entah bila la aku nk pederas siap kan... erkkk tp blog smpat pulak aku update yer.. hohoho... actually aku baru lepas jwb take home quiz dimana aku mmg btol2 take home..sbb nye xde note langsung!!! langsung ye LANGSUNG!!! mmg rasa mcm nk jerit biaq 1 taman dengaq.... OMG!!! dengan aku serabut nk wt fyp...serabut nk wt simulation..tmbah plak TAKE HOME QUIZ ni.. tu okey la.. dowk petang pulak kwn wsap bg tau ada assighmnt akaun.. soalan dya..... makkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk ai.... banyak nk mampoih! stress dh aku tngok soalan2 tu...korang bygkan la.. dh la cuti ni aku x smoat sahur pown ngan family...keje plak bnyak mcm hapa lg.. nk nangeyh asa... but still... tabah kan hati... ckap kat diri... its okey... student kan.. normal la tu.. tp tu la... otak ni dowk mikir cm mana nk stle kan fyp... ayoyo ama apa... help me please!!! hurmmm okey tu ja.. hahhhah... update sbb x tau nk luah mslah kat sapa... ngeee bye!


p/s aku dh dowk umah baru.. ehem2 cantik pulak rumah baru ni

No comments: